2012 m. birželio 25 d., pirmadienis

M.

Ji beveik niekad neateina, kai Jos lauki. Tais retais atvejais, kuomet ateina laukta, ateina tik todėl, kad pasiūlau vyno. Dėl taurės nesivargina, Jai reikia mažiausiai pusbutelio. Ji nepikta, tik kiek liūdnoka, lengvai nusišypso tik tuomet, kai primenu ką nors primiršto, malonaus, tačiau pasibaigusio. Dažniau apsilanko, kai už lango šalta, dažniau naktį, ar bent jau vakarop, tačiau kai pradedu nujausti Jos pasirodymus, Ji dingsta. Po kiek laiko užklumpa mane visiškai nepasiruošusią, karštą vasaros dieną, nusitempia į atokų tamsų kampą ir kalbina. O kartais ir nieko nesako, net man šnekėti neleidžia, tiesiog tylim kartu. Nors ir retai, tačiau kartais Ji mane netgi pravirkdo. Dar neišsiaiškinau, netyčia, ar specialiai. Kažkur galvos, ar širdies kampely kirba mintis, kad Jai tai visgi patinka. Gal ne tai, kad man pasidaro blogai, gal tik pačios ašaros, bet tikrai žinau, kad Jai patinka mane liūdinti. Nepiktavališkai, tiesiog nesišypsantys žmonės gražesni. Ji taip mano. Galbūt ir aš jai pritariu. Kartais atrodo, kad beveik tampu Ja, supanašėjam, tuomet išsigąstu, pradedu Jos vengti, o Ji tik dar tvirčiau įsikabina ir atsisako mane paleisti. dviese šokam liūdnų mimikų šokį. Ji nenori, kad būčiau laiminga, bet Ji mane myli. Myliu ir aš, turbūt labiau už viską pasauly. Mano M. Mano Didžioji M. Viešnia, kuri niekad nebeldžia į duris, kaip viesulas įsiveržia į mano pasaulį ir trumpam sustabdo aplink mane laiką. Mylimoji. Melancholija.

1 komentaras:

International Directory Blogspot rašė...

Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
I think this community could also interest you.
We ask that you follow the blog "Directory"
Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
Please follow our blog is very appreciate
Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
Regards
Chris
I follow your blog, I hope you'll like
To find out, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/