2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

KRIS KROS, prancūzai, kaukės ir moterų kiaušai

KRIS KROS vietoj prancūzų.. Žmonės, padėkit, pasimokykit su manimi, nes, regis, varlių neužvalgiusi tos kalbos neperprasiu. Laukiu pasiūlymų kartu pasimokyti. Galbūt net pasiūlymų, kaip sėkmingai ignoruojant mokymąsi išlaikyti sesiją. Ir ne, manęs nevaldo amžina lietuviams būdinga depresija. Kam tos smegenys, kam tie pinigai, jei meilė yra! (Šioje vietoje Černiauskaitė gauna spyrį į kiaušus ir tik taip prisimena, kad juos vis dar turi). Galų gale kai anos nėr, organas apversto ir iškastruoto piko ženklu vaizduojamas, širdimi vadinamas, pailsi. O gal marinasi. Ar marinuojasi. Tiesiog geresnių laikų laukia.
O aš pati tuo tarpu vis dar esu linkusi Jūsų vežimus į savo sielą krauti. Jūsų problemos, tiesa, nepalengvina man gyvenimo, tačiau tikrai ir nepasunkina. Smagu paskaityti Jūsų gyvenimų scenarijus, įsijausti, juk aš aktorė iš prigimties! Tiesa, net nesmagu, kad atsiranda žmonių, gebančių mano veidą po kauke pamatyti. Po kruopščiai padaryta papjė mašė kauke. Žinot, be tos kaukės aš net visai prancūziška. Natūrali tokia. Be konservantų.. Ir ne tik išore moteriška.. Turiu raides EIORST. M yra lentelėje. Žiū, ir žodis išeina. Grįžtu prie prancūzų kalbos alternatyvos.

Linkėjimai įsimylėjėliams ir linkėjimai Tau.
Iš sutemų ir ledo tiesiai į Jūsų glėbį.
Lijundra.
Ieva Černiauskaitė
-_-'

Komentarų nėra: